Shop Mobile More Submit  Join Login
TT: Dinner Disaster by wynjas TT: Dinner Disaster by wynjas
Really sensitive, Red… *grin*

Yeah, I know, not my best job, this one… I discovered that I’m REALLY tired at coloring right now, so I’m going to try for grayscale for a bit… because I REALLY want to do the panels that follows this one, ‘cause if they turn out like in my head they will be FUNNY…

I’m a bit tired now, though, so maybe I shouldn’t have finished this… but, bah! I did it anyway…

Finished the epilogue to The Peace Contract today, but I had to rewrite it two times and now I have put it aside until tomorrow when I will edit it… ‘cause it’s REALLY important that I won’t forget any details…

And why am I babbling about that here?! *sigh* Sorry… ;)

Only one week left of my vacation… *screams and panics*

Until later…
/Wynja
Add a Comment:
 
:iconmissliss96:
Missliss96 Featured By Owner Jun 3, 2012
What just happend? Lol
Reply
:iconwiccangoddess15:
WiccanGoddess15 Featured By Owner May 30, 2012  Hobbyist General Artist
maybe robin should join slade in the shower and just get it over with lol
Reply
:iconwynjas:
wynjas Featured By Owner Jun 1, 2012
*lol* he tried to, here: [link]
Reply
:iconwiccangoddess15:
WiccanGoddess15 Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist General Artist
Lmao! You bet you're ass your owned Slade.
Robin kitty is soo adorable!
Thanks for the link.
Reply
:iconba-ru-ga:
Ba-ru-ga Featured By Owner Apr 15, 2012
Slade's milk glass got bigger, must of been worried it was going to rot, now that Slade's going to take a shower.
Reply
:iconsamuelthegreatest:
Samuelthegreatest Featured By Owner Mar 24, 2012
MEOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconkioshikitsunekun:
KioshikitsuneKun Featured By Owner Jan 1, 2011  Student General Artist
hahaha!! slade and his showers!!
Reply
:iconadam8eve27:
adam8eve27 Featured By Owner Dec 22, 2010
pppppppppuuuuuurrrrrrrfect, (cheesy you know you like it)
Reply
:iconwynjas:
wynjas Featured By Owner Dec 23, 2010
*hangs head* yeah... I like it... ;)
Reply
:icondarknessbeforedawn:
DarknessBeforeDawn Featured By Owner Dec 13, 2009  Student Writer
This is awesome! :XD:
The only thing that I can point out is that Red's chicken in the fourth panel is invisible.
Other than that, great job! :D
Reply
:iconmatterannihilation:
matterannihilation Featured By Owner Jul 21, 2008
love robin's expressions in this one
Reply
:iconevilbites:
evilbites Featured By Owner Jul 15, 2008
ha ha slade should give in its wat they want XDDD
Reply
:iconwynjas:
wynjas Featured By Owner Jul 15, 2008
I'm thinking about it... ;)
Reply
:iconbakkazaru:
Bakkazaru Featured By Owner Jul 12, 2008
oh gawd, not that shower again! lol Yeah Red is really sensitive... I would have said the same thing, thought :/ EATIIIIIIING :heart:
Reply
:iconwynjas:
wynjas Featured By Owner Jul 13, 2008
When there's chickon on the table, everyoneis excused I think... ;O)
Reply
:icongraysongirl:
GraysonGirl Featured By Owner Jul 8, 2008
haha... "if he's dead can I have the chicken"

Brilliant!

oooh, 3 new chapters of peace contract! (have been on holiday) will read them asap
Reply
:iconwynjas:
wynjas Featured By Owner Jul 8, 2008
I suspected that... I missed you! Never go anywhere again! *grin*
No, I'm not kidding... you aren't leaving the house!
Nah... kidding...
Not!
Yeah...
No...
*nods*
*shakes my head*
*looks shifty and fiddles with padlock*
Reply
:icongraysongirl:
GraysonGirl Featured By Owner Jul 9, 2008
eeek......
Reply
:iconjordancatgirl7:
Jordancatgirl7 Featured By Owner Jul 8, 2008
*grins* Oh poor Slade can't handle all of this sexual tension! He needs to just give in already. And still, Kitty Red makes me so happy! I love his love of food~!
Reply
:iconwynjas:
wynjas Featured By Owner Jul 8, 2008
*lol* Yeah he does... but I would blush too much... *smirk* Please think of the artist! ;)
I think Red is in heaven in this one... having a chicken-gasm... or something.... *lol*
Reply
:iconstargazersammie:
StargazerSammie Featured By Owner May 5, 2009  Hobbyist Digital Artist
I just gigglesnorted 'Chicken-gasm'. Ok, I'm gonna go bang my head again a wall so I'll stop thinking naughty thoughts about kitty Red. My kitty. Meow.

FISH! 'don't ask'
Reply
:iconwynjas:
wynjas Featured By Owner May 7, 2009
red: *pouts* why would you want to STOP thinking naughty thoughts about me?! *sobs*
Reply
:iconstargazersammie:
StargazerSammie Featured By Owner May 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
The sad thing is the thoughts do go away... til I'm stupid and pervy enough to look at another of wynjas' comics. Oh well! I like the naughty thoughts, 'cause they're so NAUGHTY! :giggle:

Sorry, I've been hanging out with Jinx. She's converted me to villainy, which is sad 'cause now I'm BlakKat. And, yes I know that it's spelled wrong. That's how Jinx spelled it. Take it up with her.

It's like I always say and it's one of the rules of Anime: Honor is sexy; Villainy is irresistible!

Oh and before I go, I shall glompth the Kitty Red! :glomp:
Reply
:iconbrillianceofthemoon:
BrillianceoftheMoon Featured By Owner Jul 7, 2008
Red cracks me up, well done on this one! Cute!
Reply
:iconcapturethebeauty:
CaptureTheBeauty Featured By Owner Jul 7, 2008
Man this is funny. I never expected thaat when i clicked on it! :D Great work as always!! Keep it coming!!
Reply
:iconworren:
Worren Featured By Owner Jul 7, 2008
gahahahaha i laughed my ass of :rofl: robins sentence is the best ever XD *cant stop laughing*
pleas don't ever stop this XD
Reply
:iconwynjas:
wynjas Featured By Owner Jul 7, 2008
Really? Makes me happy, 'casue I thought it was a bit blaahhh... But I was in that kind of mood yesterday... had finished the Peace Contract and I guess I'm in mourning or something... *grin* Gonna start the next one now, and this continues in bed... *smiles widely*
Reply
:iconworren:
Worren Featured By Owner Jul 7, 2008
no it's awesome like always XD
gihihi *evillaugh* i can't wait to see it XD :evillaugh:
Reply
:iconhellfirefairy:
hellfirefairy Featured By Owner Jul 6, 2008
robin knows how to take care of his sladiepoo. hes so sensitive...unlike red, who incedentaly in his cat form reminds me of my really fat and old drooly cat when he was young. yes that is a weird thought but its mine >-<'
Reply
:icontitans-leader:
Titans-Leader Featured By Owner Jul 6, 2008  Student Photographer
Haha, I love those three<3
Keep it up. (:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 6, 2008
Image Size
161 KB
Resolution
827×861
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,345 (1 today)
Favourites
86 (who?)
Comments
30
Downloads
18
×